BTIs Venner

Hjælp BTI'S VENNER med at støtte ungdommen

Bliv medlem af BTI'S VENNER
I BTI'S VENNER uddeler vi ca. 100.000 kr. årligt til idrætsforeningens ungdom, og frivillige trænere.
Men grundet covid 19 ( corona virus ) går vi i år glip af alle indtægter, ( parkeringsvagter, Oktoberfest).
Vi har netop i denne tid brug for netop dit medlemskab.
Du kan blive medlem for beskedne 100,- ved indbetaling på MobilePay no. 717692 eller indbetaling på konto 9067 1520047316
Husk at skrive navn og mailadresse.

Historien bag vennerne

BTIs venner blev dannet i 1976 med det formål at yde støtte til aktiviteterne og medlemmerne i Bindslev Tversted Idrætsforening, og foreningen har således i 34 år bidraget til at give børn og unge i BTI bedre rammer og sociale oplevelser. Der er blandt andet givet støtte til udstyr og rekvisitter, deltagelse i stævner og cup’er samt sociale arrangementer, som for eksempel pølsefester, sodavandsdisco, familietur til Fårup Sommerland og den årlige juletræsfest. Herudover får de frivillige trænere og holdledere hvert år en lille påskønnelse i form af en gavecheck. I årenes løb er det sammenlagt blevet til et større syvcifret beløb skabt udelukkende ved hjælp af frivillig arbejdskraft og medlemskontingent.